.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش دو دانشجوی دانشگاه آزاد قائم شهر در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد

شمال نیوز : در روز سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در لاس وگاس آمریکا، حسن یزدانی نماینده وزن 70 کیلوگرم کشورمان و دانشجوی سماءدانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر با شکست مقابل حریف روس به مقام دوم رسید.

به گزارش روابط عمومی ،حسن یزدانی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم جانگ از کره جنوبی دارنده مدال برنز آسیا، را با نتیجه 16 بر 4 شکست داد.

وی در دور سوم  میروسلاو کایروف از بلغارستان دارنده مدال برنز اروپا را در حالی که با نتیجه 4 بر یک پیش بود، ضربه فنی کرد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تلاشادزه از گرجستان نفر پنجم بازی های اروپایی در تایم اول با ضربه فنی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حسن یزدانی ستاره مسابقات جهانی در این مرحله مقابل گرین از آمریکا در یک کشتی زیبا با نتیجه 9 بر 4 به برتری رسید و فینالیست شد. وی در دیدار فینال مقابل ماگمود رسول حاجی ماگموداف قهرمان بازیهای اروپایی از روسیه با نتیجه 3 بر ده شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. وی که مدال طلای جوانان جهان را در کارنامه خود دارد پیش از این پس از استراحت در دور اول حریفانی از کره جنوبی ، بلغارستان و گرجستان را شکست داده بود.

 

دانشجوی  دیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر نیز مدال برنز رقابت های جام جهانی کشتی آزاد را ازآن خود کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر، سید احمد محمدی دانشجوی مدیریت بازرگانی واحدقائم شهر و نماینده وزن 65 کیلوگرم کشورمان در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی در دیدار رده بندی مدال برنز را بر گردن آویخت. محمدی در دیدار رده بندی در یک مبارزه مقتدرانه و هجومی کشتی گرفت و با نتیجه ی  15 بر 5  طغرل عسگروف از آذربایجان را شکست داد و به مدال برنز رسید .

محمدی آزادکار  وزن 65 کیلوگرم در دور نخست داوید هابات از اسلوونی را با نتیجه ی  11  بر صفر  شکست داد و به دور دوم رسید، وی در دور دوم فرانکلین از کوبا قهرمان پان آمریکن را با نتیجه ی 6 بر صفر شکست داد و به مرحله ی بعد راه یافت، وی در این دور  متکالف از آمریکا را با نتیجه ی  5  بر 4  شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید .

وی در این مرحله به مصاف حریف رومانی خود رفت و  توانست با حساب  6  بر 1  این  کشتی گیر را شکست دهد و به نیمه نهایی برسد .محمدی در این مرحله مقابل چامیزو از ایتالیا ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رسید .محمدی در دیدار رده بندی با نتیجه ی  15 بر 5  طغرل عسگروف از آذربایجان را شکست داد و به مدال برنز رسید .

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر مفتخر است به نیابت از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی این برد  با شکوه را به مقام معظم رهبری و مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و جامعه دانشگاهی تبریک عرض نماید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.